Wednesday, August 26, 2009

;)

x tahu nk tulih tajuk ape..cukup le dgn senyuman tuh yg mengambarkan ape yg aku rase ari neh..walopom pose ari neh x besh sgt..tp ok la dr smlm..smlm, dahage punye psl, aku abehkan 2 gelas air ribena...isk3..syok sgt...;P ari nehh laxx air x besh sgt..salah menu..perut kosong mane boley minom air gas..huhuhu...tp x kisah la..sbb ari neh byk hal yg gumbira blaku...1st, brg yg aku duk tgu2 dr indon da smpai...hihihi...tp penat nk asingkan kaler2 die...walopom sbnrnye ape yg aku gmbrkan x same ngam ape yg smpai...tp ok la...still x terlebey sgt dr imaginasi...2nd lax, aku igtkan brg yg abg aku pos smpai esok..tp rupenye ari neh da smpai, baguz r gdex..betol2 1 ari neh...sume brg da smpai..so..leh la aku teruskan niat aku nk menjual...tp brg dr indon makan mase sikit la nk kne jual..coz nk asingkan kaler pom tah kne gune brape ari..huhuhu...terlampao byk..nnti bile da settle sume.. aku promotekan kat blog neh..hihhiih...boley tempah k...hihi...
sekian, ntok ari neh...

1 comment:

  1. ..apekah brg indon itu?? nak tau2..interested loll saRaH..hehe

    ReplyDelete