Thursday, November 19, 2009

hujan+prektikel~

da 3 ari hujan x bhenti~ sejuk2 cmneh jd mls nk mandi...air sejuk cm ais~  2 3 ari neh..xde kije..bosan giler duk umah..biz slow..huhuhu...online, tgk tv, tido n lalallalaa....mr.qoqo lax sokmo sibok...haihh...ari neh da stat cuti skolah..tp xde ape yg besh..miah3...lg sploh ari aku da nk kne gi prektikel..kne siapkan diri dr segi mental dan fizikal..huhahahha...mcm nk gi berperang je...nk bt cmne..aku x pnah kije pom..tah cmne la nnti...dgr mcm crite yg mmbuatkan aku ngeri..dan pikir mcm2..adekah keputusan aku betol??? menyesalkah aku nnti? harap2 aku x buat keputusan salah...aku juge berpikir cmne nk majukan biz aku...tp alhamdulillah..website aku da mule dikenali...aku pom da dpt 2 tmpahan online..sblom neh tmpahan melalui kwn2 je...harap2 biz aku neh dpt la bertahan lame..sbg side income...huahhahahah...grrr~ sejuk...mkn roti bakar panas samey cicah melo..besh...sgt besh di waktu hujan begini~ ooppss...berckp psl prektikel..aku x gi cari lg kasut untok ke prektikel..aku xdop kasut~ cmne neh..ari tuh da pegi vincci..tp xde sale...kasut yg berkenan mahal sgt..haihhh...kat viss lax lasom xde yg menarik~ mane la lg kdai kasut kat trganu neh..byk sbnrnye..tp nk jupe yg bkenan, gile sushah...xkn la nk pkai snickers smaey pkai bju kurung? lasom x sesuai untok ke pejabat...kalo ke kelas xpe la gax...aku pom tgh pusing pikir tmpat nk parking mase prektikel...

No comments:

Post a Comment