Wednesday, November 25, 2009

kuno~

entry kali neh ade lah psl aku yg kuno...huhahhaha..org laen da lame dpt maybank cherry card..aku lax...bru je pegi bt ari neh...da la cuace sejok...maybeank pom sejok...rase cm duk lma igloo je...wah2...terlebey sude...berbalik kpd tajuk...akhirnye~ stelah skian lame ku idamkan...aku da dpt my OWN cherry card...sblom neh..duk pinjam dr Mr.Qoqo je...mmg la die x marah..tp..x syokk la...asek pinjam hok org je...
walopom penat aku menunggu td...sgup ku beratur panjang ntok dpt kad tuh... berterime kasih gax kat akak kaunter yg sgt baek hati...aku antare org terakhir yg die kne tgu...sbb aku kne deposit cash kat mesin...da le rmai gile org beratur...mesin lax buat hal...da mengom sbb x bhenti proses duit..huhauhahha..nasib baek x byk mslh bile turn aku...debo gax mule2...tatot liat nk trime duit cm aku kne kat cimb dgun...sadis tol...byk kali tp x proses2...asek reject je duit aku...pdhal fresh dr atm gax...da la rmai org..buat malu je...tp td mmg 'mujurnye' (versi wu laoshi)...sekali je tndang duit aku..tuh pom skeping je..masuk lg skali...settle..huhahahhaha...tersenyum gumbira bwk resit kat akak baik hati samey bersinar2 mate aku nk pegang cherry kad..huhhahahha...lps neh..syok la aku bershopping~ tu je tujuan aku buat maybankard...kalo x..tobat aku x buat..aku x suke byk2 sgt akaun bank...2/3 udah le...nnti pening...hhuahuhaa....mmg berbaloi laa ari nehh...byk hal da setlle...tp stil lupe nk hantr brg kat customer ku...huhhuhuhu..insya ALlah esok dpt la....hehhehe..k laa...skian aje untok ari nehh...

No comments:

Post a Comment