Friday, September 18, 2009

buke pose beramai-ramai~~

suda lame ku tunggu...da lame x bt gathering ngam femli besar cmneh..walopom srbe sderhana..tp totap gumbire..mcm2 ade..hahhaha..besh..bukan stkat knyang perot..duit pom habehh..duk beli kaen...maen tikam...miah3..xpe la..bukan nye sokmo..org beli kaen nk bt bju raye..aku lax beli kaen bt simpan..hahaha..tp xpe la..umi sponsor sparuh...aku beli saree..kalo ijo taek itik..tlah lame ku idamkan ijo taek itek dijadikan kbaye..alhamdulillah..tercapai gax hajat aku..due helai aku beli..lg satu ijo gax..tp laen sket..tuh ijo tebu...ehheehe....tuh maybe bt kurung moden je kot...ckp psl maen tikam..da lame x maen...tikam neh haram tao..(jgn tiru aksi ini di rumah anda)... hehehe...neh kije tok imam a.k.a alang aku...die trjumpe papan tikam kat kdai..saje2 die beli..nk bergurau dgn sanak sdare..xde niat ntok berjuDI pom..sbb neh maenan zmn kecik2 agi...bile agi nk bergumbire...ade 2 sesi..satu sblom buke..satu agi lps trawehh...hahaha..lps traweh je..trus buke kdai..siap kopiah di kpale..mmg lawak gile...tp kesian gax..tgh duk sibuk2..ade gax dak2 yg amek je tikam tuh..pastuh dpt duit..da la budak tuh x byr..pastuh alang kne kuor duit agi byr kat diorg..x patot2..heheeh..bwh neh ae le sdikit gmbr yg dpt dikongsikan ape yg blaku pd hari tuh...;)











No comments:

Post a Comment