Wednesday, September 23, 2009

raye ke4~~ makan2 di umah~~

ari neh umi bt makan2 kat umah..ntok sdrae2 je..tp i tumpang skaki ntok kekawan..hehehe..mkn mcm2..nasik telor pom ade..nasib baek aku da simpan siap2..sbb yg hidang kat orang..bru je letak..selang 10min je da habeh....mmg org tgu2 nasik telor..ye la..da lame x mkn..huhuhu..tp ari tuhh saloh matching la..nasik terlebey..so..x terase sgt die nye bhn2...tp still ok ntok org yg da lame x mkn..heheheh...rmai gax yg dtg..spatotnye mkn tgh ari je..tp org dtg smpai ke ptg..mcm umah terbuke lax..huahhaha..kwn ag aku je da dekat 20 org..kwn spupu aku agi da sploh org..sdare aku je xyah bilang ar sbb x terbilang.rmai sgt.total ade kot smpai 200..huhhuhu..mmg la x segrand umah org laen yg mayb pgil smpai 500 org..nasib baek mknan cukup ari tuhh..kari ikan ade lebey byk..org lg tumpu lauk chicken lemon n ikan panggang...nasik telor tuh xyah ckp ar..org dtg awal2 je dpt..huihh...ooppss...terlupe...aku ade sumbangkan masakan gax...laku gax walopom x secepat nasik telor...aku msk mshed potato..hehehe..besh gax kot...kalo x, musti x abeh..hehehehe.....umi, bile nk bt nasik telor agi?? x puas ati nehh...ooppss..terlupe gax yg neh..ade yg special gaxx ari nehh..ade stew lidah lembu~~~ besh..x sangke lax aku boley abeh satu periuk..coz dolu2 x rmai yg mkn..skrg neh da rmai..da terbukti lidah tu mmg sedap..alaaa..lgpom rase die cm daging je..cume lembut sikit..rugi kalo x mkn...x kotor laa..kiteorg da basuh bersih2 dlu sblom masak..hihihi..try la skali?
me n sepupu2
me n amirah
abang n femlinye
pingu, qoqo, judin
scott n da geng
sepupu2 yg cun
syoknye mkn~~
neh la stew lidah~ besh sgt2~~

No comments:

Post a Comment