Sunday, September 13, 2009

senang hati~

hihihiih...ari neh sgt senang hati..satu2nye kelas pg nehh batal..terus aku melayangkan diri ke alam fantasi hingge kol 12 tgh ari..huhahahaha...dasat nehh... da la bulan pose..isk33...ape nk jd tah..kalo tao xde kelas..balik umah pom xpe...xpe la...bende bru nk jd..subuh bru tao tade klas..huhuhu..boley la aku layan farmville..hihihi...besh gile..skrg neh tgh duk nk dpt blue ribbon untok neighbour...nk 24 org agi nehh..sape laa yg nk maen agi nehh...aku nk jiran!!!!! x..untok kite mngeratkan silaturahim..boley jd kwn baru..hihihi...skrg nehh lam ladang aku asek bt neh :



tgh duk tanam anggur..bukan menganggur ye...hihihi...sbb tanam anggur nehh dpt byk pitis..next mission..nk ladang anggur besau2...hihihi...kaye la aku lps neh...hihihihi.....chaiyok!!!

No comments:

Post a Comment