Saturday, December 19, 2009

gile crafty~

aku sgt sukekan craft...tp aku x skreatif org laen..aku suke felt, paper, clay...tp kalo aku beli tatot x termampu nk buat..so jd membazir...lgpom...kalo buat byk2..nk buat ape...bukan nk gune sgt pom...kalo nk jual..bisnes yg ade neh pom slow...amacam neh? cmne nk kembangkan bisnes aku hu? aku da pening~ bisnes online kurang menjadi..kne gune sistem manual gax...tp aku ade masalah baru laxxx....debit card aku xleh gune...i donnoe y...neh mslh maybank...nk kne gi maybank smule neh...sakit ati sgt...aku nk beli stocj beads baru neh..da xde stock...sedey lollll~ hobi yg diminati lax hobi yg mahal...cmne neh?? aku pom konpius...antare dunie crafty n kerjaye ku sbg akauntan @ auditor??? huhuhuu...,.aku nk bt ape hu? ingat nk buat crafty sbg sampingan je..tp...mslhnye...kerjaye ku mmg memerlukan mase yg byk...so... aku kekurangan mase untok bercraft..nnti takot dissapoint my customer...huhuhuhu..tp..kalo crafty sbg utame ku...bahaye gax...tade fixed income...huhuhu...cite2 nk jd kaye~ hahahahhaha..... konpius2~ ade x cre yg paling senang nk jd kaye...hanye goyang kaki dpt duit~ uhauhahhahahah.....

No comments:

Post a Comment