Saturday, December 19, 2009

jiwa kacau~

da 2 3 ari jiwa kacau~ huhuhu...fenin~ ape yg aku nk sebenarnye dalam idop neh...aku pom x pasti...adekah aku mngejar sesuatu yang x pasti?? ataopom ~ sesuatu yang aku mengharapkan ianye berlaku dalam idopku~ aku juge mengharapkan sesuatu yang x pernah berlaku dalam idop aku...ape kan daye...aku cume manusia biase..yang hanye mampu meminta agar tabah menghadapi dugaannye~ *sigh~ wat shud i do now?? melarikan diri??? suatu ari nnti pom aku terpakse menghadapi nye gax~ i need to keep myself buzzzy~ tp...huahhahah....xde kije...asek teringat je... xleh nk mengbussyykan diri..coz i neh pemalas~ huahhahaha~ jiwa kacau yg baru lax~ salah ke kalao kite mngatekan yg tulus dari hati kite~ kalo kite x mahu, of cos la kite kne cakap x mahu~ xkan nk mengalah demi kepentingan org laen...sedangkan kite menyiksa diri kite~ haihhh~ susah nk fahami orang laen...begitu juge org nk fahami diri kite~ aku hanye mampu berdoa agar aku dapat teruskan hidop neh dengan gembira~ lalalallalalal~

No comments:

Post a Comment