Saturday, December 19, 2009

terubat~

ari neh terubat sket jiwa kacau aku~ stelah aku keluar melihat dunie luar bersame kekawan~ samey cuci mate~ hehehehehhe..ade gax la yg ensem~ hahahahaha~ aku hanye mampu melihat dan tersenyum~ ye laa...mane ade yg sudi~ tp sekurang2nye ari neh~ gembire~ dpt la melupekan seketike masalah~ dan yg beshnye~ aku xyah blanje tea o~  hehehehehheh~ skill yg menjadi ari neh~ hihihihi~ budak2 tuh..suke ngepow aku...blanje aku jauh skali~~ ihikss..frosty milo at killiney~ besh gax~ boley tahan~ tp~ i lg suke choc shake @ zie corner~ bile la i nk pegi...ade yg sudi x nk belanje i? hihihihi~ nk mkn fish n chips gax..ari tuh kat bistro tak besh...takot ikan x cukup untok customer laen..so die bg aku sikit je...neh sume salah
tukang masak masakn panas...disebabkan die laaa~ so kat bistro ade western je~ da la aku kempunan~ last2 jd gitu lax~ sedey gile~ tp xpe...aku nk serbu fish n chips kedai laen lax~ lallalalalalla~

No comments:

Post a Comment