Wednesday, January 6, 2010

hip hip hoorraayyy~

hehehhehe...pagi neh bos i masuk sikijap je...pastuh die nk gi kuantan...so...boley la kami2 di opis menjalankan kerja tanpe rase bersalah...hehhehe... i sangat la gembire bile bos tadop...hehhe...kalo die ade pom...macam tadop gop...kiteorg macam berade di bangunan yang berlainan...huahhaha...bos kami kureng mesre laaa...tapi...x de lah tersangat garang berbanding bos2 laen yang i penah dengar crite...cume ade sidikit terkilan...kemaren...aku duk opis...duk buat kije samey curi tulang...satu hari suntuk di opis...takde lax die nk panggil...bile aku balik je...x sampai 5 minit...ade opis mate bagitao die panggil aku...huhahahah...ape neh bos...mase saye duk depan bos..bos buat2 x nampak je..bile saye da balik...bos rindu laxx kat saye...hehheheheh... yang paling x tertahan..ade ke die ingat aku x buat kije ape2...walopom aku banyak curi tulang drp buat kije...tapi...aku buat kije aku...siap sebelom opis hour tamat...huhahahah... *sigh... nak buat camne.... da memang cenggitu perangainye...sbb die da pening kpale..jadual staff die da x betol...tp...bukan salah aku...aku xde kene mngene...sob3...tp xpe..itu kisah lame...dengan pemergiannye hari ni...hhehe...saye sgt bersuke rie...huahhaha...boley berkeliaran di dlm opis tanpe rase ade mate2 merah yang memerhati...hhhihihihi... ;P

p/s: ini bukan dlm opis sbenar~

3 comments:

  1. hehehhe...bersuke dan rie...
    tp neh da tahap kritikal...
    kije x buat agi...heheheh...;P

    ReplyDelete