Sunday, January 3, 2010

memanjat~ berlari~ makan~ duduk~ mengire~ menunggu~

tajuk entry kali neh menggambarkan apekah aktiviti-aktiviti yang telah I buat sepanjang 3 ari pade minggu lepas~ huahahha...agak penat~ mencabar~ tp~ seronok~ itu sume pengalaman baru buat I yg x pernah bt stocktake slame neh~ yg paling mencabar~ panjat kernel yg kat kilang sawit...tersangat la tinggi~ dengan keadaan tangge yg licin~ samey pakai kasut sukan umi I...i asek bimbang terkalo la i terjatuh~ abeh bajuku~ abeh kasut umi I~ huhauhuhuh...lagi la terbimbang kalo i jatuh dr atas~ tp sayang~ i x dpt nk amek gmbr spanjang I berade di puncak kernel tersebut~ huhahaha... segan ah nk amek gambo~ sbb ramai sgt org~ huahahhah...akn tetapi...bau di kilang itu sangat la busuk~ x tertahan olehku~ ke sini..ke mari...agk penat sbb ari kedue aku menghabiskan kerja untok 3 ladang dlm mase sehari~ proses setiap ladang bukan nye lama sangat pom~ tp...perjalanan ke satu - satu ladang yang agak jauh sangat memenatkan~ disane...aku mengire baje~ diesel~ racun~ n tools2 laen~akn tetapi... aku hanye sempat menangkap @ mengambil @ menekan kamera ku di quarry je~ di quarry itu sangat indah~ di tepi laut~ sangat menarek mate ku memandang~ ini kerane aku sangat suke pantai~

I macam da mule sukekan kerja I~ membuat kn I menaruh harapan yang tinggi slepas grad nnti~ ini kerana I belom ade hati untok trus belajar lepas grad degree nnti~ tah~ belom smpai seru~ hahhaha...aku harap pilihan aku neh betol~ kerjaya audit interesting tp kne juge berhati2 sebab takot laa client menyumpah seranah kat kite~ bukan salah kite k...da menjadi lumrah auditor neh demand~ lalalalal~ nk bt camne~ tuh la scope audit kiteorg~ tp kn...ayah I x bg la...sbb die kate nnti dibenci orang~ aku memilih audit kerane stakat neh aku melihat audit sbg kerjaya yg x terlibat ngam bab2 haram such rasuah @ pape je la...tp... audit sgt berisiko untok hidop lame~ huahhaha...aku juge bimbang...tp...hal neh I maseh mempunyai mase yg panjang untok berfikir~ ini kerane I akn grad dlm mse 11 bulan agi~ harap2 mase 11 bulan neh cukup lame untok I berpikir~ lalallalalalal~

No comments:

Post a Comment